Wanneer u een afspraak maakt bij Vi gaat u akkoord met volgende huisregels & algemene voorwaarden
Te laat komen
Indien u door omstandigheden te laat zal zijn, dient u zo snel mogelijk te verwittigen. Indien nodig wordt je behandeling dan ingekort, dit uit respect voor de volgende klant. Als u
meer dan 15 min te laat komt, kan je afspraak verzet worden. Dit wordt dan bekeken als een annulering
Annuleren
Door onvoorziene omstandigheden is het soms nodig om te annuleren. Bij een online afspraak wordt je e-mailadres en gsmnummer gevraagd, hierop zal u steeds 24 uur en 4uur voordien een herinnering ontvangen. Indien u voor de ontvangst van een deze mail annuleert is dit geen enkel probleem. Annulatie via een berichtje wordt niet aanvaard! Annuleert u nadien zijn wij genoodzaakt 50% van het bedrag van de behandeling aan te rekenen. Dit als schadevergoeding voor de verloren tijd in de agenda. Indien u niet komt opdagen zonder verwittiging wordt ook de geplande behandeling volledig gefactureerd. Deze vergoeding wordt betaald na het ontvangen van een factuur met de post, mail of bericht. Wanneer u meerdere keren na elkaar te laat komt of niet komt opdagen, kan een nieuwe afspraak geweigerd worden. Gelieve dus steeds op tijd te annuleren. Een annulatie is niet in orde zonder bevestiging van het salon.
Prijzen
De correcte prijzen staan steeds vermeld op de website en gelden als de officiële prijs. De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen. Dit kan zowel contant als met de betaalapp. Niet via Bancontact. Wij behouden ons het recht voor om prijzen aan te passen op elk moment. Alsook van reeds geboekte afspraken in de toekomst. De prijsverhoging wordt tijdig gecommuniceerd op de website, als in het salon alsook op sociale media. De klant heeft het recht deze kosteloos te annuleren (tot 24uur op voorhand) indien hij/zij niet akkoord gaat met de nieuwe prijs. Uitzondering op bruids- of event makeup met goedgekeurde offerte.
Cadeaubonnen
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van uw behandeling is het verplicht uw bon mee te brengen. Vergeet u deze, dan zal het normale tarief worden aangerekend voor de geplande behandeling. Verloren of gestolen cadeaubonnen kunnen niet vergoed worden. Geschenkbonnen zijn niet om te ruilen naar cash geld.
Garantie
Enkel bij het plaatsen van een set gelnagels of bijwerking, geldt een garantie. De garantie telt 1 week. In deze week wordt er kosteloos gerepareerd.
Nadien betaal je €2 per nagel.
Deze garantie kan vervallen indien:
Beschadiging & diefstal
Vi heeft het recht om van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Diefstal wordt altijd gemeld bij de politie.
Aansprakelijkheid
Vi is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Vi is uitgegaan van door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Vi is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar het instituut.
Indien de klant nog geen 16 jaar is, dient er een toestemming geven te worden door de ouders of voogd.
Privacy
Algemene Voorwaarden